tolep.info tolep.info
51
BLOG

Niski pokłon bożkowi i cichy szept rozumu

tolep.info tolep.info Polityka Obserwuj notkę 0

Serwis biznesowy portalu Interia.pl donosi w pierwszym akapicie tego newsa:

Konfederacja Pracodawców Polskich docenia starania posłów Komisji Zdrowia, zmierzające do wprowadzenia regulacji, które zwiększyłyby ochronę osób niepalących, narażonych na szkodliwe działanie dymu tytoniowego. Takie regulacje, patrząc na doświadczenia innych krajów, nie powinny jednak zachęcać do jawnego omijania ustanowionego prawa, z drugiej strony powinny respektować zarówno prawa osób niepalących jak i palących.

W dalszej części wiadomości przytaczane są słabe i głupie argumenty, które KPP nieśmiało przytacza przeciw planowanemu całkowitemu zakazowi palenia w restauracjach, pubach itp. A tak naprawdę istnieje tylko jeden argument, za to miażdzący:

“To jest prywatny lokal. Komu się nie podoba, nie musi tu wchodzić – ani w celu skorzystania z jego usług, ani w celu podjęcia w nim zatrudnienia.”

Naprawdę mierzi mnie, gdy ludzie, którzy nie ryzykują niczym, tak bardzo boją ostro zaprotestować przeciwko Panującemu (zwłaszcza: “w Ełropie”) Tryndowi.

tolep.info
O mnie tolep.info

Interesuje mnie polityka jako las, bo przyglądanie się drzewom z bliska dawno mi zbrzydło. A bawią mnie zupełnie inne rzeczy, o których piszę tam

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka